Veelgestelde vragen

Bestellen

Bestellen
  • Is mijn bestelling succesvol afgerond?

    Twijfel je of je bestelling goed is doorgekomen? Raadpleeg dan je mails, omdat je bij een succesvolle bestelling een bevestigingsmail ontvangt. Hierin kan je de bestelling en bijhorende leveringsinformatie controleren.
  • Ik heb het foute leveringsadres ingegeven, kan ik dit nog wijzigen?

    Het leveringsadres kan worden gewijzigd zolang je nog geen verzendbevestiging hebt ontvangen. Erna is dit helaas niet meer mogelijk. Neem daarom zo snel mogelijk contact op met ons om op tijd het leveringsadres te wijzigen.
  • Hoe plaats ik een bestelling op basis van eerder bestelde producten?

    In de rechterbovenhoek klik je op het login-pictogram om je aan te melden. Ga daarna via het klantmenu naar Mijn bestellingen om je eerder bestelde producten te zien. Zo kan je deze snel opnieuw bestellen.
  • Kan ik advies vragen voor mijn bestelling?

    Wij staan steeds klaar om advies te geven. Heb je een vraag, dan kan je ons via telefoon, mail of het contactformulier bereiken.
  • Hoe gebruik ik mijn ontvangen kortingscode?

    In je winkelwagen zie je bij Samenvatting een overzicht van het sub- en eindtotaal van de toegevoegde producten. Hieronder kan je de kortingscode invoeren en toepassen op het bedrag. Opgelet, als je kortingscode is verbonden aan een bepaalde voorwaarde, is deze niet altijd geldig. De korting wordt onmiddellijk verrekend op het eindtotaal wanneer je een geldige code ingaf.
Terug naar overzicht